Прокол під дорогою під воду Херсон
Прокол під дорогою – відмінний альтернативний метод копки траншей. Дізнатися умови співпраці і розрахувати орієнтовну вартість замовлення проколу під дорогою для прокладки труб водопостачання можна +38 099 488 53 87 Viber/Telegram/WhatsApp/Тел
При прокладанні трубопроводу для каналізаційної, водопровідної або опалювальної системи суттєвою перепоною виступає автомобільна або залізнична дорога. Як провести трубопровід, не пошкодивши цілісність надземного покриття?
Для прокладання каналізаційних і водопровідних труб, що пролягають під автомагістраллю або залізничними коліями, застосовується метод проколу під дорогою. Прокол під дорогою – це особлива технологія, завдяки застосуванню якої вдається зробити отвір без розробки і виїмки грунту. Діаметр такого отвору може бути від 300 до 500 мм, а довжина – від 30 до 50 м.
На сьогоднішній день прокол під дорогою вважається одним затребуваних способів безтраншейної прокладки мереж інженерно-технічних комунікацій. Даний метод застосовується для прокладки каналізаційних і водопровідних труб, комунікацій із пластику, металопластику та металу, а також футлярів силового або телефонного кабелю. Нерідко даний метод використовують для облаштування отворів в підвал будинку, колодязь (діаметр колодязя повинен бути 1,5 м і більше) і для прокладки комунікаційних мереж під відносно невеликими господарськими будівлями. Прокладка мережі інженерно-технічних комунікацій під житловим будинком заборонена, так як існує висока ймовірність просідання грунту.
До основних переваг методу проколу під дорогою для прокладки труб водопостачання відносять:
- У порівнянні із застосуванням методу Бурошнекові проходки варіант прокладки отвори під дорогою коштує значно дешевше.
- Відсутність необхідності перекривати автомобільний, залізничний або інший рух на шляху.
- Незначна кількість підготовчих робіт.
- Збереження цілісності надземного покриття, асфальту, залізничних шляхів.
- Відсутність необхідності засипки грунту після закінчення проведення робіт.
- Висока швидкість прокладки мереж інженерно-технічних комунікацій під дорогою.