Прокол під дорогою під воду у Херсоні Миколаїв - 099 490 39 44

Прокол під дорогою під воду Херсон Миколаїв

Прокол під дорогою – відмінний альтернативний метод копки траншей. Дізнатися умови співпраці і розрахувати орієнтовну вартість замовлення проколу під дорогою для прокладки труб водопостачання можна по телефону 099 490 39 44

Прокол під дорогою під воду

При прокладанні трубопроводу для каналізаційної, водопровідної або опалювальної системи суттєвою перепоною виступає автомобільна або залізнична дорога. Як провести трубопровід, не пошкодивши цілісність надземного покриття?

Для прокладання каналізаційних і водопровідних труб, що пролягають під автомагістраллю або залізничними коліями, застосовується метод проколу під дорогою. Прокол під дорогою – це особлива технологія, завдяки застосуванню якої вдається зробити отвір без розробки і виїмки грунту. Діаметр такого отвору може бути від 300 до 500 мм, а довжина – від 30 до 50 м.

На сьогоднішній день прокол під дорогою вважається одним затребуваних способів безтраншейної прокладки мереж інженерно-технічних комунікацій. Даний метод застосовується для прокладки каналізаційних і водопровідних труб, комунікацій із пластику, металопластику та металу, а також футлярів силового або телефонного кабелю. Нерідко даний метод використовують для облаштування отворів в підвал будинку, колодязь (діаметр колодязя повинен бути 1,5 м і більше) і для прокладки комунікаційних мереж під відносно невеликими господарськими будівлями. Прокладка мережі інженерно-технічних комунікацій під житловим будинком заборонена, так як існує висока ймовірність просідання грунту.

 

До основних переваг методу проколу під дорогою для прокладки труб водопостачання відносять:

  1. У порівнянні із застосуванням методу Бурошнекові проходки варіант прокладки отвори під дорогою коштує значно дешевше.
  2. Відсутність необхідності перекривати автомобільний, залізничний або інший рух на шляху.
  3. Незначна кількість підготовчих робіт.
  4. Збереження цілісності надземного покриття, асфальту, залізничних шляхів.
  5. Відсутність необхідності засипки грунту після закінчення проведення робіт.
  6. Висока швидкість прокладки мереж інженерно-технічних комунікацій під дорогою.
Заказать звонок

×
Оставить отзыв

×
Замовити дзвінок

×
Оставить отзыв

×